הנחיות שימוש בקובץ חישוב שעות עבודה באקסל
1. הוספת תאריך
הזינו תאריך נוכחי לדוח שלכם (תא G1) – התאריכים יסתדרו באופן אוטומטי לפי התאריך שהזנתם
2. הוספת מחיר וכמות שעות עבודה
הזינו מחיר לשעת עבודה רגילה, מחיר לשעה נוספת ואת כמות שעות העבודה הנדרשות ביום

3. הוספת שעות
אם שעת ההתחלה או שעת הסיום שלכם היא משעה אחת בצהריים והלאה, הזינו את השעה לפי הגדרה של 24 שעות: לדוגמא: 13:00 או 18:00 (אין צורך להוסיף AM/PM, ההגדרה תתווסף באופן אוטומטי)

יתרונות שימוש בדוח חישוב שעות עבודה ידני
קובץ אקסל פופולרי
תוכנת אקסל היא אחת התוכנות הפופולריות ביותר שיש לאנשים על המחשב: בבית ובעבודה. הנגישות לקבצים אלו היא גבוהה, מה שעוזר לעובדים ומעסיקים לבחור שוב ושוב בשימוש בקבצים הללו
קובץ אקסל ידידותי למשתמש
בגלל שתוכנת אקסל היא אחת התוכנות הנפוצות ביותר, רוב האנשים יודעים לתפעל אותה ברמה בסיסית לפחות. בקובץ הנוכחי, התפעול הכי פשוט שאפשר. רק להזין כמה מספרים, והופ! יש לכם קובץ לחישוב שעות עבודה אוטומטי ויעיל.
זמינות ועלות
את קובץ האקסל הזה אתם יכולים להוריד בחינם ומייד. כל תוכנה או מערכת אחרת לחישוב שעות עבודה, תדרוש מכם לבצע הרשמה, להגדיר משתמשים, לבצע תשלום ועוד תהליכים שיכולים להיות קצת מיותרים.
חוויית משתמש
קובץ האקסל שלנו הוא ממש כייפי לשימוש וגם ידרוש מכם לעבוד מולו רק מספר שניות בודדות בכל יום. אין צורך לבצע כניסה או הרשמה – פשוט פותחים את הקובץ, מוסיפים שעת התחלה ושעת סיום – וסיימתם!
גירסאות קובץ חישוב שעות עבודה באקסל
1.1 – ספטמבר 2019
1.2 – נובמבר 2019 – גירסא נוכחית